Monday, November 9, 2009

Aku Wanita Biasa...



Aku ini wanita biasa
Bisa sakit luka karena cinta
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

[chorus1]
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih hatiku

Kekasih hatiku maafkan aku
Aku wanita biasa

Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

[chorus2]
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih
Hatiku… maafkan aku..

Nota Kaki: La ni ku suka sangat dengan lagu ni walaupun aku tak pernah curang ngan kekasih hati, hu3x...First taim dengar Krisdayanti nyanyi, ku dah suka sebab aku rasa feel dia bagus ngan lagu ni. Reason kedua, aku tak sabar nak tunggu lagu ni masuk Red Box sebab ku nak try nyanyi lagu ni! Aku memang suka nyanyi lagu yang menggambarkan perasaan kaum perempuan ni sebab ku boleh belajar nak feel lagu, penghayatan, so leh main ngan suara. Ada la dinamik sikit ngan vokal tu kan, chewah! Oh ya, untuk Sha Tuyee, terima kasih kerana mempromosi pada Encik Budi dengan mengatakan vokalku lagi sedap dari Rossa dan Krisdayanti, lalalalalala..Bertambah lagi rakan karaoke ku selepas ini...

No comments:

Post a Comment