Saturday, December 4, 2010

Update Pantas...(erk, pantas ke?)

Mamy Poko: sonyap aja akak skang, becinta ke ni? :)


Assalamualaikum...

Saya sangat sibuk since lepas cuti Aidiladha ari tu...So, maaf pada kawan2 yang mencari ke mana 'hilang'nya saya (pada yang tak cari pun takpe, saya menyedari di mana 'kedudukan' saya di mata anda, wah!). Dalam masa 2 minggu ini, dunia saya hanya di kilang tempat saya bekerja; dari pagi sehingga ke malam. Tubuh tak larat toksah citer laaaa...tapi so far, alhamdulillah saya dapat menanganinya dengan baik. Cuma kesihatan sedikit terganggu; di serang asthma lagi on 29 Nov ari tu dan juga sakit pinggangku menyerang kembali semalam, tapi now dah ok.

Selalunya bila taim sibuk ngan kerja ni, salah satu theraphy aku adalah kawan2. Terutama kalo dapat sms camni, "Beb, lepas kerja ko free tak? Jom teh tarik!" Huh, trus senyum sampai ke telinga nih sambil dalam hati, "Ada jugak kawan yang ingat nak ajak aku kuar, he3x..." Tapi kalau aku rasa nak ajak sesaper, selalunya mangsa aku adalah Cik Nat la, saper lagi. Terutama hari Jumaat malam, aku mula la 'meracau' nak gi makan nasi lemak kukus Studio 5 kat Ampang, perghhhhh...Kalo taim lapor tuh, mau 2 bungkus jugak aku layan. Kalu hari kerja, sama ada opis mate aku Noorul, or housemate Sha Tuyee or my 'financial advisor' yang kije kat Alam Flora. Boipren? Ntah! Mana ntah 'dia' ilang, he3x...

Aku sangat tak sabar nak tunggu after 11 Dec 2010 sebab at least taim tu aku sempat nak bernafas sikit. Aku mau clear AL aku yang berbaki berbelas hari lagi tu...Giler penat ngan kerja2 aku, so aku mau rest kejap, sehari dok umah pun takpe, mau golek2 atas katil sambil perasan seksi, wawawawa...Esok, 5 December hari Ahad, aku ada company event ICC Convention kat Kota Permai Golf & Country Club, 11 Dec ada lagi satu event kat Shah Alam Convention Centre; incharge Protocol and jadik MC. Tu kerja tau...yang personal2, aku update later ek? Yang pasti hujung minggu sepanjang December ini maybe full, hu3x...walaupun dengan aktiviti tido tak hengat!

No comments:

Post a Comment